Lección De Escuela Sabatica 3 voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Lección De Escuela Sabática 3: Een uitgebreide studiegids

Lección De Escuela Sabatica 3 is een Android-applicatie ontworpen voor degenen die meer willen leren over de Bijbel en haar leerstellingen. Ontwikkeld door Joselin Contreras Vega, valt deze gratis app onder de categorie Onderwijs & Naslagwerken. De app biedt een uitgebreide studiegids die alle 13 lessen van het 3e trimester behandelt. Het nieuwste trimester heet "HACER AMIGOS PARA DIOS." Deze app is gemaakt voor iedereen die een beter begrip wil hebben van de Bijbel en haar leerstellingen.

De lessen worden op een gemakkelijk te begrijpen manier gepresenteerd en de app is gebruiksvriendelijk. De app is ontworpen om gebruikers voor te bereiden op hun zaterdagse sabbatschool door hen een uitgebreide samenvatting van de lessen te bieden. Bovendien biedt de app een diepgaand begrip van de Bijbel en haar leerstellingen, wat perfect is voor iedereen die zijn geloof en kennis van de Schrift wil verdiepen.

Programma is beschikbaar in andere talen

Lección De Escuela Sabatica 3 voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.0.94

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Lección De Escuela Sabatica 3

Heeft u geprobeerd Lección De Escuela Sabatica 3? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.